Produk Shaklee Untuk Tulang Patah Akibat Kemalangan

10/03/2014 Unknown 0 Comments

Pada minggu lepas saya telah mendapat satu WhatsApp daripada seorang customer dari Skudai. Dia bertanya mengenai produk Shaklee untuk tulang patah. Menurut cerita daripada Habsah, adiknya telah mengalami kemalangan dan akibat daripada kemalangan tersebut, kaki adiknya telah patah. Sekarang adiknya terpaksa menangguh pelajaran sementara kakinya kembali sembuh. Berikut erupakan jenis-jenis patah yang sering dialami oleh pesakit;

Jenis-jenis patah tulang

Baiklah, bagi membantu Habsah dan juga mereka yang mengalami masalah tulang patah saya telah mencadangkan Set Shaklee yang bersesuaian. Setiap suplemen tersebut memainkan peranan penting bagi proses penyembuhan.

1. OSTEMATRIX

Ostematrix merupakan suplemen Kalsium Shaklee yang membantu menguatkan tulang, membantu fungsi saraf dan mengelakkan kekejangan otot akibat kemalangan. Ostematrix Shaklee ini dirumus dengan kandungan :


 2. ESP

ESP merupakan sumber protein terbaik yang dihasilkan tanpa perasa tiruan, pewarna dan pengawet. Protein amat penting diperlukan bagi membina semula tulang yang patah atau retak. Protein juga diperlukan bagi pertumbuhan sel-sel baru yang tercedera atau mungkin sudah mati. 


3. OMEGA GUARD

Omega Guard boleh melambatkan degradasi tulang rawan pada sendi, membaiki sendi yang tercedera akibat patah. Omega Guard juga bertindak sebagai pelincir dan membantu untuk bergerak dengan lebih senang. Sebagai bonus juga, Omega Guard bertindak memelihara kesihatan jantung serta mampu mengawal kolestrol dalam darah.

4. ZINC COMPLEX

Dan, jika anda ada menjalani pembedahan bagi merawat masalah tulang patah ini, saya sarankan anda mengambil Zinc Complex sebagai tambahan. Ini kerana Zinc Complex mampu membantu dalam mempercepat proses baik luka. Zinc Complex membantu mengekalkan integriti kulit dan mukosa membran. Zinc penting untuk sintesis DNA, pembahagian sel, pembentukan kolagen, sintesis protein, dan fungsi imun - semua proses yang perlu untuk pertumbuhan semula tisu dan pembaikan luka.

Jika anda mengalami masalah seperti adik Habsah di atas, anda boleh berikhtiar dengan Suplemen Shaklee ini. Berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut, boleh hubungi saya:
 
Fariza Ramli
013-9853706 / 019-9955980
poxtaakasia@gmail.com
COD di kawasan Pasir Gudang
Penghantaran dengan Pos Laju ke seluruh negara
 
*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan. 

0 comments: