ESP Shaklee | Testimoni Kulit Cantik, Bebas Jerawat dan Berseri

10/07/2014 Unknown 0 Comments

ESP Shaklee merupakan salah satu HOT STUFF Shaklee. ESP Shaklee sentiasa menambat hati para pengamal suplemen. Dannnn.... Saya juga merupakan antara ribuan penggemar ESP Shaklee. Kebetulan pada bulan ini, sekali lagi Shaklee mengadakan promosi BUY 6, FREE 1 bagi ESP Shaklee.  Pendek kata, masa inilah waktu terbaik anda membuat stok ESP Shaklee itu. Harganya pasti menawan, dan semestinya anda bayar untuk 6 canister, tapi anda dapat 7 canister ESP Shaklee.

Ada antara kita mengambil ESP Shaklee untuk menyusu, ada yang ambil untuk slimming,  untuk ibu hamil, untuk menjadikan badan lebih bertenaga dan untuk mendapatkan kulit yang cantik, bebas jerawat, berseri dan gebu. Hari ini saya ingin berkongsi dengan anda semua beberapa testimoni positif daripada beberapa orang pengguna ESP Shaklee khas untuk masalah kulit.

Semua orang sedar bahawa, ESP Shaklee merupakan sumber protein terbaik yang dihasilkan oleh Shaklee. Dihasilkan tanpa pengawet, perisa tiruan mahupun pewarna tiruan.



Ramai yang memilih ESP Shaklee untuk mendapatkan kulit cantik, bebas jerawat dan berseri-seri.. Pendek kata pengambilan ESP Shaklee secara konsisten bersama set suplemen yang ditawarkan oleh Shaklee mampu menjadikan kulit kita makin cantik, bebas jerawat dan berseri-seri. Bukan saya mahu overclaim, tapi lihat saja testimoni di bawah ini.


Testimoni 1 :
Menurut pengguna ini, kulit wajahnya tidak mempunyai masalah jerawat tetapi dia mengatakan kulitnya agak kurang cerah. Namun selepas pengambilan ESP Shaklee dan juga Set D Shaklee, dia berjaya mendapatkan kulit wajah yang cerah dan apabila berada di kawasan terbuka, kulitnya tidaklah "rentung" teruk seperti sebelum ini.



Testimoni 2 :
Bagi pengguna ini pula yang memang mempunyai kulit muka yang sensitif, ESP Shaklee berjaya mengurangkan jerawat di wajahnya. Dan paling best, parut jerawat semakin pudar dan kulit semakin ok. Ini kerana ESP Shaklee menggantikan sel-sel kulit mati yang menyebabkan binti-bintik hitam pada kulit dengan sel-sel baru yang lebih segar. Lebih cepat sel-sel mati diganti, lebih cepat kulit akan dirawat.


Testimoni 3 :
Pengguna ini mengambil ESP Shaklee untuk penyusuan dan sebenarnya berkongsi penggunaan bersama suami. Ternyata selain membantu proses penyusuan, ESP Shaklee memberi bonus lain kepadanya. Muka menjadi kemerah-merahan, dan tangan suami yang patah juga sudah kurang lenguhnya.



Testimoni 4:
Minum ESP Shaklee kulit jadi lembut? Ya, itulah berlaku kepada pengguna ESP Shaklee ini. ESP Shaklee inikan sumber protein, dan kita tahu protein amat penting dalam pembentukan sel-sel baru dalam tubuh. Dengan pengambilan secara konsisten menjadikan sel-sel lama atau yang sudah mati akan diganti dengan sel-sel baru.



Testimoni 5 :
Kebanyakkan pengguna ESP Shaklee pada mulanya mengambil suplemen ini bagi tujuan penyusuan. Namun, lain pula jadinya selepas itu. Kenapa saya kata begitu? Lihat pengguna di atas, selepas pengambilan selama 4 bulan, kulit muka menjadi semakin gebu dan berseri. Kulit sudah tidak berminyak, jerawat semakin susah nak timbul dan paling syok "dark circle" sudah hilang. Siapa tak suka jika selama ini dihantui masalah itu, akhirnya berjaya diselesaikan dengan pengambilan suplemen Shaklee ini.


Ok, seronok bukan membaca antara testimoni positif selepas pengambilan ESP Shaklee ini. Saya sendiri merupakan pengguna tegar ESP Shaklee ini. Pengambilan bertujuan untuk membantu saya mendapatkan tenaga selepas penat bekerja, namun bonusnya saya turut mengalami pengalaman seperti mana mereka di atas, Kulit cantik, bebas jerawat dan berseri-seri. Di bawah ini gambar saya bersama adik-adik saya. Saya yang memakai tudung berwarna Pink itu. Adik saya juga yangberada paling depan pengguna ESP Shaklee. Alhamdulillah, pengambilan secara berterusan memang memberi kesan positif kepada kami.


Jom rasai kenikmatan ESP Shaklee dan aura positinya! Kulit cantik, bebas jerawat dan berseri-seri. Siapa yang tak mahu kannnnnnnn......

Berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut, boleh hubungi saya:
 
Fariza Ramli
poxtaakasia@gmail.com
COD di kawasan Pasir Gudang
Penghantaran dengan Pos Laju ke seluruh negara
 
*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan. 

0 comments: