Kelebihan Ostematrix Untuk Semua

10/08/2014 Unknown 0 Comments

OSTEMATRIX, suplemen pebret saya dan suami! Ini merupakan suplemen yang boleh dikatakan wajib ditelan sebelum kami melelapkan mata. Setiap malam, memang masing-masing akan sama-sama mengingati supaya tidak terlepas mengambil Ostematrix ini. Tentu banyak kelebihan Ostematrix inikan sehingga kami tak pernah miss makan Ostematrix ni kannnnn..... 
Ostematrix juga merupakan antara HOT STUFF dalam kalangan customer Shaklee saya. Ada antara mereka yang mengamalkan Ostematrix bagi masalah lenguh-lenguh badan, sembelit, kejang kaki dan ada yang mengambilnya bagi memenuhi keperluan Kalsium harian mereka. Ostematrix akan membekal keperluan Kalsium harian kita. 

Jom kita lihat apakah KELEBIHAN OSTEMATRIX

1. Mengatasi Masalah Sembelit



Pengguna paling suka makan Ostematrix disebabkan membantu mereka mengurangkan "penderitaan" sembelit. Selepas mengambil Ostematrix, proses perkumuhan kembali lancar. Kandungan kalsium dan magnesium yang diadun dalam Ostematrix sebenarnya membuatkan proses pembuangan najis berlaku dengan lawasnya. 


2. Megatasi Rasa Kejang dan Kebas


Pengambilan Ostematrix secara konsisten mampu membantu kita semua mengatasi masalah kejang dan kebas. Ini kerana Ostematrix merupakan sumber Kalsium. Masalah kekejangan, sakit sendi dan arthritis juga boleh diatasi dengan mengambil Ostematrix ini. 


3. Mengurangkan Stress dan Membantu Anda Untuk Tidur Lena

Ini disebabkan oleh Ostematrix dapat mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung, impuls saraf serta membaiki rentak jantung berdebar. Sebab itulah, mereka yang mengamalkan ostematrix secara konsisten boleh mengurangkan stress dan membantu mereka tidur lena. 


4. Membantu Merawat Gout


 Gabungan Ostematrix, Alfalfa Complex dan Performance Drinks dapat membantu seseorang meringankan penderitaan pesakit Gout. 


5.  Baik Untuk Ibu Hamil


Ostematrix membekalkan kalsium untuk keperluan nutrisi ibu mengandung. Jangan tak tahu, ostematrix ini sangat digemari ibu berpantang kerana mengatasi masalah sembelit. Kalsium dapat membantu pertumbuhan dan pembentukan tulang dan gigi janin. Selain itu Ostematrix membantu menghindarkan risiko osteopororis bagi ibu hamil.


6. Menguatkan Tulang dan Kuku


Salah satu kebaikan dan kelebihan Ostematrix adalah dapat menguatkan tulang dan kuku. Kalsium yang mencukupi menghalang tulang menjadi rapuh, selain membantu menghalang osteoporosis daripada berlaku.


7. Membantu Mengurangkan Kesakitan Semasa Haid / Period Pain


Kajian menunjukkan, dengan pengambilan sebanyak 1000 mg kalsium dan magnesium serentak, mampu mengurangkan sakit semasa haid / period pain. Oleh sebab inilah Ostematrix sering diburu oleh kaum wanita. 


8. Memelihara metabolisma kerangka dan pertumbuhan otot, menyusun enzim yang diperlukan untuk membaiki tulang, rawan dan menghalang arthritis. 

Salah satu kebaikan dan kelebihan Ostematrix ini adalah kerana Ostematrix didatangkan bersama Zinc, Boron, Mangan dan Kuprum. Gabungan kesemua mineral ini membuatkan Ostematrix dapat mengatasi masalah lain yang bukan sekadar berkaitan kalsium sahaja.
 
Credit To : http://ummunuraini.blogspot.com

Banyak bukan kelebihan dan kebaikan Ostematrix ini kan. Jadi seharusnyalah Ostematrix ini menjadi suplemen wajib setiap orang. Selain mendapat kelebihan di atas, keperluan Kalsium harian anda pasti dipenuhi dengan pengambilan Ostematrix ini. Jangan dilupa juga untuk mengambil makanan yang mengandungi Kalsium. 

Berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Ostematrix, hubungi sahaja :
Fariza Ramli
poxtaakasia@gmail.com
COD di kawasan Pasir Gudang
Penghantaran dengan Pos Laju ke seluruh negara
 
*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan. 

0 comments: