PENGEDAR SHAKLEE PASIR GUDANG

10/18/2014 Unknown 0 Comments

Pengedar Shaklee Pasir Gudang, itulah saya! Saya merupakan salah seorang daripada beratus mungkin pengedar Shaklee di Pasir Gudang. Pasir Gudang ini di mana ya? Di negeri Johor Darul Takzim ya semua... Hihihi...


PENGUMUMAN!!! Kepada semua penduduk sekitar Pasir Gudang, Taman Rinting, Masai, Taman Megah Ria, Bandar Seri Alam, Taman Scientex, Kota Masai, Taman Pasir Puteh, Tanjung Puteri Resort, jika anda ingin mendapatkan suplemen Shaklee, anda boleh menghubungi saya. Proses jual beli secara COD (Cash On Delivery), kos penghantaran adalah PERCUMA! Konsultasi daripada saya juga adalah PERCUMA jika anda membeli daripada saya. 

Selain COD ke kawasan sekitar, saya juga boleh menghantar suplemen pilihan anda ke seluruh negara. Mungkin saya boleh menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Citylink atau Pos Biasa. Semua bergantung kepada pilihan anda dan kawasan penghantaran perkhidmatan pengeposan syarikat tersebut.


Saya turut menjalankan perniagaan secara atas talian (Online). Anda semua boleh menghubungi saya melalui rangkaian berikut :

FB Personal : Fariza Ramli
Fan Page      : Vitamin Mama Giant
Blog              : http://vitaminmamagiant.blogspot.com 
Email            : poxtaakasia@gmail.com
No. H/P         : 0139853706

Shaklee menyediakan pelbagai set suplemen pilihan ramai. Antara set suplemen mahupun belian secara berasingan yang anda boleh dapatkan daripada saya ialah :
  • Set Slimming 
  • Set Kesuburan
  • Set Darah Tinggi
  • Set Kecantikan
  • Set Jerawat
  • Set Menyusu
  • Set Detox
  • Set Sendi
  • Set Mighty 3Gems
Dan banyak lagilah set suplemen atau suplemen pilihan anda... Harganya??? InsyaAllah terbaik buat anda semua! 

Opsss... mesti ada antara anda yang ingin menjadi AHLI SHAKLEE seperti saya bukan? Anda boleh mendapatkan info di sini, Cara Menjadi Ahli Shaklee 

Setelah hampir 1 tahun setengah bersama Shaklee, banyak benda saya pelajari. Alhamdulillah, saya juga mendapat ramai kawan baru. Customer-customer yang baru pertama kali berjumpa, mereka sudah menjadi kawan saya. tak rugi saya menyertai keluarga besar Shaklee ini. 

Saya yang memakai tudung Pink dan berbaju Biru berbunga Pink
Baiklah, sekiranya anda ingin mendapatkan suplemen Shaklee, jangan lupa menghubungi saya! InsyaAllah, servis tip top buat anda daripada saya. 


0 comments: