DAY 6 | SAYA SUKA KFC!

10/18/2014 Unknown 0 Comments

Bab makan, serah saja kepada saya! Hahahaha.... Bab makan no1!

Makan di kedai ke, di rumah sendiri ke, di sekolah ke, rumah membe ke, rumah sedara mara ke, mana-mana saja, asal sedap saya akan balun! See the body la hokeh! Hihihi....

Ok, cerita bab makan ini, pasti adalahkan tempat pebret saya untuk pergi makan-makan. Semua membe-membe rapat saya tahu saya suka sangat-sangat bedal ayam! Hihihi.... So, agak-agak anda di manalah tempat saya suka makan??? Ya, KFC!!! Muahahaha.... Kedai Atok rambut putih itu memang tempat pebret saya untuk menjamu selera. Sejak saya kecil hinggalah dewasa, dari saya hidup membujang hinggalah jadi Mak budak! 


Kenapa ya saya suka makan di situ? Ok, ada beberapa sebablah yang menyebabkan saya OBSES dengan KFC ini. Hehehe....
  1. Tempatnya yang selesa, ada aircond, sejuk, nyaman, tak berpeluah ketiak kalau makan pun...
  2. Saya suka makan ayam! Ayam Spicy ke, Ayam Original ke, semua saya suka. 
  3. Tempatnya bersih, mesra keluarga gitu... 
Zaman-zaman sekolah dulu, apabila ada peluang pergi Kota Bharu, Kelantan mesti KFC lah saya tuju! Dulu-dulu kampung saya belum ada KFC, sekarang ini baru ada. Apabila masuk zaman Matrikulasi, saya pun ada Kad Diskaun KFC, lagilah kerap saya ke sana sebab setiap hidangan itu saya dapat potongan sebanyak 20%. Hihihi... Masuk Universiti pun, saya masih berstatus student kan, so dapatlah guna lagi Kad Diskaun itu. Pernah sekali saya baru dapat Wang Ihsan yang diberikan Kerajaan Terengganu, saya belanja 8 orang kawan saya bedal KFC! Hahahaha.... Obses dengan KFC kan???? Bila dah kerja dan dah ada anak, habit saya tetap sama! Siap lunch tadi, kami sefamily layan KFC Bucket! Hahahaha.... NYUMMY!!!!!

Hidangan yang mana menjadi pilihan saya? Saya pilih SNACK PLATE, ada 2 ketul ayam goreng, coleslow, kentang putar, roti seketul dan air segelas. Dapat habiskan sepinggan, kenyang jawabnya. 

Oklah, cukuplah cerita pasal makan! Dah kecur air liur dah pulak jadinya sekarang ni haaa.... Hihihihi.... Ape-apepun, saya suka KFC, saya sayang KFC, saya obses dengan KFC, I LOIKE KFC!!!

0 comments: