KURANGKAN KOLESTEROL TINGGI DENGAN VIVIX

1/04/2017 Unknown 0 Comments

ADAKAH ANDA SALAH SEORANG DARIPADA JUTAAN RAKYAT MALAYSIA YANG MENGHADAPI MASALAH KOLESTEROL TINGGI?



Tahukah anda semua, ramai antara kita di Malaysia ini menghadapi masalah kolesterol tinggi. Ada antaranya yang langsung tak pernah tahu bahawa dia sedang berhadapan dengan masalah besar ini. Ini sangat bahaya kerana maut bisa menjemput bila-bila masa kerana kolesterol ini merupakan antara pembunuh senyap dan tiba-tiba. 

Kenapa ya saya katakan kolesterol ini pembunuh senyap dan tiba-tiba? 

AWAS!

JIKA ANDA MEMPUNYAI PARAS KOLESTEROL YANG TINGGI, ANDA PASTI "BERPELUANG" DISERANG PENYAKIT BAHAYA SEPERTI INI!

  1. Risiko serangan jantung meningkat sebanyak 15.6%
  2. Risiko angin ahmar meningkat sebanyak 11%
  3. Risiko lebih tinggi untuk mendapat tekanan darah tinggi, penyakit hati seperti hati berlemak
  4. Risiko menghadapi masalah ketidakseimbangan hormon yang akan menjejaskan fungsi seksual
UNTUK MELINDUNGI DIRI DARIPADA PENYAKIT BAHAYA INI, KITA HARUSLAH MENGEKALKAN PARAS KOLESTEROL BERADA PADA TAHAP NORMAL. JIKA TIDAK, KITA SEOLAH-OLAH SENGAJA MENEMPAH BAHAYA!
Sebelum ini saya pernah berkongsi dengan anda semua cara menurunkan paras kolesterol tinggi dengan menggunakan suplemen PHYTOCOL-ST, hari ini saya akan mengesyorkan anda untuk mengurangkan kolesterol dengan VIVIX.


Bagaimanakah Vivix membantu mengurangkan paras kolesterol?

Antioksidan yang terdapat dalam Vivix boleh membantu melindungi sel termasuklah sel pada sekitar bahagian salur darah. Bagi mereka yang mengalami masalah kolesterol yang tinggi adalah disebabkan oleh plak atau kolesterol berlebihan dalam salur darah. Plak ini akan menyumbatkan salur darah anda dan seterusnya menyekat aliran darah.

Jadi, apabila kita mengambil Vivix, salur darah kita akan dilindungi daripada kerosakan. Oleh sebab itu, kolesterol tidak boleh menempel pada salur darah. Ini menjadikan salur darah tersebut tidak tersumbat dan tidak tersekat lagi. Darah akan mengalir dengan lancar. 

Cuba kita lihat beberapa testimoni daripada pengguna yang menggunakan Vivix untuk mengatasi masalah ini : 








Mereka semua berpuas hati selepas menggunakan Vivix untuk mengurangkan paras kolesterol mereka. Anda pun patut mencubanya! Berbaloi anda melaburkan sedikit wang bagi mendapatkan sebotol Vivix ini. Ternyata kesan yang berlaku selepas pengambilan Vivix itu membuka lembaran hidup yang lebih indah dan bermakna kepada semua. 
 
TAK CUBA TAK TAHU, DAH CUBA BARU TAHU!
 
Berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai VIVIX UNTUK KOLESTEROL ini, hubungi sahaja : 

Fariza Ramli
poxtaakasia@gmail.com
COD di kawasan Pasir Gudang
Penghantaran dengan Pos Laju ke seluruh negara

*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.
 

0 comments: