Vitamin C Shaklee, Kenapa Perlu Ambil???

11/16/2013 Unknown 0 Comments

Pagi-pagi ini saya nak berkongsi dengan anda semua mengenai Vitamin C Shaklee, Kenapa Perlu Ambil??? Vitamin C Shaklee ini pernah terputus bekalan stok di seluruh Malaysia bermula Disember 2012 hinggalah muncul kembali pada Oktober 2013! Dan pada bulan Oktober 2013, dalam masa 4 hari sahaja, stok sebanyak 150k HABIS!!! Fuhhhhh....ini membuktikan yg Vitamin C Shaklee mmg tergolong dalam produk HOT SELLER jugakla ni...So, agak RUGI jika anda TIDAK KENAL dengannya...

BACA INI DAHULU BAGI MENGETAHUI 
KENAPA KITA PERLU MENGAMBIL
 VITAMIN C
AMARAN!!!! 
  • Jika anda PEROKOK, 1 BATANG ROKOK MAMPU MELUPUSKAN 50-100mg VITAMIN C
  • Jika anda STRESS, keadaan ini MAMPU MEMPERCEPATKAN PENYUSUTAN VITAMIN C
  • Pengambilan PIL TAHAN SAKIT AKAN MENYUSUTKAN VITAMIN YANG BANYAK

ADAKAH ANDA TAHU??? 
Haiwan mampu menghasilkan vitamin C sendiri. Contohnya, seekor arnab mampu menghasilkan 18000mg (18g) vitamin C, manakala seekor kambing dewasa mampu menghasilkan 13000mg (13g) vitamin C dan jumlah itu akan terus meningkat jika kambing berdepan dengan tekanan! (Kambing??? Tekanan?? Hihihi...)    
AKAN TETAPI, MANUSIA TIDAK DAPAT MENGHASILKAN VITAMIN C SENDIRI. Tambahan pula, vitamin C larut air dan akan hilang berterusan dari tubuh kita. So, sebab itulah kita PERLU MENGAMBIL VITAMIN C ini. Dan, vitamin C ini TIDAK MEMBERI KESAN TOKSIK!!!                     
SUSTAINED RELEASE VITA C 500mg 



Perbezaan Shaklee :
Setiap tablet Vitamin C ini mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah. Dengan pengambilan sebiji Vitamin C ini, pembebasan 1.5 akan berlaku pada setiap 1 jam. Setiap tablet ini mengandungi 120mg bioflavonoid (Vitamin C Complex) yang mana mampu meningkatkan keberkesanan vitamin C di dalam tubuh badan, melegakan inflamansi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.

Manfaat Utama :

Saiz : 180 biji
Harga runcit : RM92.50
Pengambilan sehari : 1 biji (Sebotol tahan sampai 6bulan!!!)

Jika berminat untuk mendapatkannya dan merasai sendiri segala keistimewaan Vitamin C Shaklee, kontek sahaja talian di atas atau;
FB : Fariza Ramli (Pengedar Shaklee Pasir Gudang, Johor)
emel : poxtaakasia@gmail.com

0 comments: