ESP Sumber Protein Soya Terbaik

11/08/2013 Unknown 0 Comments

ESP SUMBER PROTEIN SOYA TERBAIK

Hot selling sepanjang musim. Kenapa ya ESP sentiasa menjadi pilihan para pengguna Shaklee? Penjualannya sentiasa tinggi tanpa mengira musim! Selepas anda tahu apa itu ESP, kemungkinan anda juga pasti terpikat. 

 

1. Apakah itu ESP?
ESP merupakan protein soya yang bermutu tinggi. ESP ini berbentuk serbuk, seakan-akan susu tepung dan didatangkan dalam canister dengan berat 850gm. ESP ini boleh dibancuh dengan air kegemaran kita semua seperti jus oren, milo, coklat, susu dan sebagainya. (Kafein dilarang ya!!!) ESP ini perlu dibancuh dengan air sejuk atau suam sahaja, AIR PANAS TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI. Ini bagi mengelakkan protein musnah pada suhu yang tinggi.

2. Berapakah harga ESP?
Harga ESP bagi semenanjung ialah RM150 

3. Bagaimanakah rasa ESP?
ESP berperasa Soya yang mild

4. 1 canister ESP boleh tahan untuk berapa lama?
Dengan pengambilan sebanyak 3 sudu sehari, ESP ini boleh bertahan selama 1 bulan setengah.

5. Siapakah yang boleh mengambil ESP?
ESP boleh diambil oleh semua tetapi tidak digalakkan untuk orang yang menghidap masalah buah pinggang dan kesukaran memproses protein.

6. Apakah kebaikan ESP?



So, sebab inilah sy amat menyukai ESP ini. Selepas mengamalkan ESP ini secara konsisten bermula Mac 2013 sehingga sekarang, apa yg saya dapat rasa dan lihat, kulit sy bertambah lembut, warna kulit sekata, "strech mark" di perot makin pudar, badan semakin power!!! (Maaf ya, terpuji diri sendiri pulak...hihihi). So, nk oder ESP bolehlah kontek-kontek sy ya. DIJAMIN, anda puas hati dengan ESP

Cikgu Fariza (Pengedar Shaklee Johor)
013-9853706
Email : poxtaakasia@gmail.com
FB : Fariza Ramli
masalah buah pinggang dan kesukaran memproses protein tidak digalakkan. - See more at: http://dazzlingmoms.com/?s=ESP#sthash.2UJTRdzW.dpuf
Harga ESP bagi semenanjung ialah RM150 manakala bagi Sabah Sarawak ialah RM155.
(Sila hubungi saya utk mendapatkan harga istimewa) - See more at: http://dazzlingmoms.com/?s=ESP#sthash.2UJTRdzW.dpuf

0 comments: