Pengedar Shaklee di Pasir Gudang, Johor

11/07/2013 Unknown 0 Comments

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua! 

Mencari dan memerlukan supplement Shaklee di Negeri Johor terutamanya Pasir Gudang? 
Nak beli hari ni juga supplement Shaklee di Pasir Gudang? 


Jika perkara di atas sedang anda hadapi, saya adalah Shaklee Independent Distributor (SID) yang sedia memenuhi keperluan anda. Saya sekarang berada di area PASIR GUDANG, JOHOR. Jadi kepada sesiapa sahaja yang memerlukan produk Shaklee bolehlah menghubungi saya ya! Consultation penuh dan lengkap hanya untuk pelanggan saya :) 

Jika anda berada di kawasan berikut, InsyaAllah penghantaran akan dilakukan sampai depan pintu rumah anda. Itu jika tiada aral yang melintang, jika tidak kita boleh jumpa di mana-mana nanti. Kawasan tersebut ialah :


  • Taman Megah Ria
  • Taman Rinting
  • Taman Sierra Perdana
  • Bandar Seri Alam
  • Taman Scientex
  • Pasir Gudang
  • Permas Jaya


Dan mana-mana lagi tempat yang berhampiran..

Anda bolehlah contact-contact saya di talian berikut :

Noor Fariza Ramli ( Cikgu Fariza/ Jaja )

013- 9853706 ( Call/ SMS/ Whatsapp )

0 comments: