Starting of Shaklee

11/07/2013 Unknown 2 Comments

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Alhamdulillah, bagi memulakan pembukaan blog ini saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang telah banyak menyokong saya dalam semua aspek. Pembukaan blog ini juga merupakan satu tapak bagi diri saya untuk mengembangkan lagi perniagaan saya.

Ok, bagi kawan-kawan yang belum menyedari mahupun yang sudah mengetahui, saya merupakan SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR (SID) yang sah dengan ID 932115 di seluruh Malaysia, terutama di kawasan Masai, Pasir Gudang, Johor.


Untuk mendapatkan terus perkhidmatan saya, anda boleh menghubungi saya dengan beberapa maklumat yang telah saya tinggalkan di dalam blog ini.

Noor Fariza binti Ramli ( I'm a mama giant )

Call/ SMS/ Whatsapp : 013- 9853706

Email : poxta_akasia@yahoo.com

Facebook : Fariza Ramli

Akhir kata, anda juga boleh menghubungi saya untuk mendapatkan vitamin keluarga anda dengan FREE DELIVERY di kawasan tertentu. Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju atau Skynet juga boleh diaturkan. Customers always right!

2 comments: