TENAGA YANG BERPANJANGAN DENGAN SHAKLEE ESP

9/17/2016 Unknown 0 Comments

Kehidupan masyarakat pada masa kini memang agak sibuk. Dengan pekerjaan seharian, kemudian urusan di rumah, urusan di luar, tugasan yang perlu diselesaikan. Bagi sesetengah orang, keadaan sebegini akan menjadikan dirinya penat, letih dan tidak bermaya. Apabila ini berlaku, sedikit sebanyak akan memberikan tekanan kepada kepada mereka. Jadi, apakah solusi yang boleh dicari untuk mengatasi masalah ini ya? 


Di sini saya kongsikan dahulu 5 tips ringkas untuk kekal bertenaga sepanjang hari. 


#Tips 1 : MINUM AIR MENGCUKUPI

Minum air yang mengcukupi agar badan tidak terhidrasi. Salah satu punca kita cepat penat adalah apabila badan kekurangan air. 

#Tips 2 : BERGERAK

Jangan duduk sahaja di suatu tempat untuk jangka masa yang lama. Ini kerana, berada di tempat sama untuk masa yang lama mungkin menjadikan kita bosan dan kepenatan. 

#Tips 3 : KURANGKAN MAKAN SARAPAN BERAT

Pengambilan makanan berat semasa sarapan hanya memberikan tenaga untuk jangka masa pendek saja. Contoh seperti nasi lemak atau roti canai, itu semua GI yang tinggi, dan ini menjadikan kita menjadi cepat lapar kembali. Dah lapar cepat, tiada makanan, itulah menjadikan kita penat. 

#Tips 4 : TIDUR YANG CUKUP

Tidur perlulah cukup. Jika tak cukup tidur, bangun pagi saja kita akan kepenatan. Badan mulalah berasa lemah dan tak cergas. Mula dari awal pagi lagi kita kepenatan, dan ini akan menjadikan hari anda semakin "memenatkan". 


#Tips 5 : PENGAMBILAN SUPLEMEN TAMBAHAN

Haaa... Inilah yang saya nak stori sikit dengan anda semua. Nak kekal cergas dan bertenaga sepanjang hari kenalah amalkan semua di atas tadi. Dan untuk menambahkan lagi kecergasan badan dan mahu tenaga berkekalan secara berpanjangan, kita bolehlah mengambil suplemen atau makanan tambahan untuk menyokong kesihatan tubuh badan kita.   

Untuk kekal bertenaga, apa kata anda cuba mengambil Soy Protein Isolate Powder. Apakah itu ya? Itulah Shaklee ESP. Kalau sebut sahaja ESP, semua orang akan tahu kan. 


PROTEIN SOYA BUKAN-GMO YANG LENGKAP DENGAN ASID AMINO PERLU

Shaklee ESP ini merupakan sumber protein soya terbaik. ESP ini menyediakan 14 gram soya bukan-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh kita perlukan. 


 

SIAPAKAH YANG PERLUKAN SHAKLEE ESP?

Antara mereka yang perlukan Shaklee ESP

 

KELEBIHAN SHAKLEE ESP

KEBAIKAN DAN MANFAAT SHAKLEE ESP

  1. Membantu membina semula otot dan kulit. Kembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mempercepat proses penyembuhan luka dan mengurangkan kesan luka. 
  2. Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.
  3. Membantu kurangkan paras kolesterol.
  4. Menyokong sistem imunisasi badan yang membantu mencegah migrain, insomnia dan tekanan.
  5. Menggalakkan sistem peredaran darah yang sihat.
  6. Kaya dengan Isoflavones, yang membantudalam mengawal kestabilan hormon semasa tempoh putus haid. 
  7. Menggalak payudara yang sihat dan anjal.
  8. Menggalak prostat yang sihat.
  9. Membaiki pigmentasi untuk masalah rambut (gugur dan uban) serta masalah kulit (kedut dan kesan tua). 
Sila KLIK SINI untuk FAQ Shaklee ESP. 


Jom rasai kenikmatan Shaklee ESP ini. Selain badan menjadi lebih bertenaga, bonus lain yang akan kita peroleh ialah mendapat kulit yang cantik, bebas jerawat dan berseri-seri. Siapa yang tak mahu kannnnnnnn......

Berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut Shaklee ESP ini, boleh hubungi saya:


 



Fariza Ramli




poxtaakasia@gmail.com


COD di kawasan Pasir Gudang/Kota Masai?Taman Scientex


Penghantaran dengan Pos Laju ke seluruh negara





 


*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan. 

0 comments: