CARA MENDAFTAR JADI AHLI SHAKLEE

9/03/2016 Unknown 0 Comments

Semakin ramai orang yang mempercayai akan produk Shaklee. Dan semakin ramai jugalah yang ingin mendaftar sebagai ahli Shaklee. Ok, jika anda nak jadi ahli Shaklee, anda dah tahu cara-cara untuk mendaftar sebagai ahli ini?

TAK TAHU? Ok, itu tak jadi masalah. Saya boleh bantu anda! Jangan risau. Jom baca apa yang perlu anda lakukan untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee. 



Saya sendiri telah mendaftar sebagai ahli Shaklee sejak tahun 2013 lagi. Jadi sekarang ini sudah masuk 3 tahun lebih saya bergelar ahli Shaklee yang sah. Memang banyak faedah yang telah saya dapat sejak mendaftar sebagai ahli Shaklee ini. Jadi, saya sarankan anda pun turut mendaftar sebagai ahli dan sama-sama rasai bestnya itu. 


1) BAGAIMANA NAK MENJADI AHLI @ PENGEDAR SAH SHAKLEE?

Anda ada 2 cara untuk menjadi ahli berdaftar :
 

  • Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk "kos pendaftaran" sebanyak RM69
ATAU
  •  Anda membuat pembelian 200uv (points) dan ke atas (pembelian dalam anggaran RM650 dan ke atas), anda akan mendapat keahlian percuma. 
2) BAGAIMANA NAK MENDAFTAR SEBAGAI AHLI @ PENGEDAR SAH SHAKLEE?
  • Bagi urusan pendaftaran, anda boleh menghubungi saya, Noor Fariza Ramli dan nanti saya akan bantu anda untuk mendaftar sebagai ahli keluarga Shaklee. Pendaftaran sekarang mudah kerana semua di hujung jari, online sahaja di website Shaklee atau masih boleh ke branch Shaklee berdekatan. Anda juga boleh mendaftar sendiri dengan walk in sahaja ke mana-mana branch Shaklee, dan daftar menggunakan ID saya 932115 sebagai sponser.

3) ADAKAH PERLU RENEW KEAHLIAN SETIAP TAHUN?
  • Mulai 1 September 2016, pada setiap tahun ahli perlu membeli voucher RM30 dan boleh menggunakannya balik untuk membuat pembelian mengikut terma yang telah ditetapkan. Dengan pembelian voucher ini, id Shaklee anda akan diaktifkan bagi tahun tersebut. Namun, jika anda membuat pembelian sebanyak 200uv, anda tidak perlu lagi membeli voucher tersebut kerana id anda akan automatik diaktifkan.
4) PERLU KE KITA MAINTAIN UV (POINT) DALAM SHAKLEE?
  • Jika anda join untuk makan sendiri-sendiri je, anda tak perlu pun maintain UV (point) tu. Tetapi jika anda ingin bisnes Shaklee, anda perlu mendapatkan UV tertentu dan maintainkan UV tersebut. So, jika anda hanya ingin makan sendiri, tak payah fikir pasal maintain UV semua ni, tak perlulah anda membuat pembelian setiap bulan untuk maintain UV bagai tu ya....

 5) APAKAH KELEBIHAN MENJADI AHLI / PENGEDAR SHAKLEE?
  •  Boleh membeli produk Shaklee dangan harga ahli dan mengumpul UV sendiri. Jika UV mencukupi, anda layak menerima bonus dalam bentuk CASH.
  • Apa untungnya jika saya hanya makan sendiri, saya tak nak bisnes??? Jika anda berada dalam situasi ini, cuba anda bayangkan... Jika anda ada ID, anda boleh guna untuk diri sendiri, family dan rakan-rakan anda. Jika anda kumpul-kumpul UV tersebut dengan family dan rakan-rakan contohnya UV tu mencecah 600UV, jgn terkejut ya bonus bulan tersebut anda bakal dapat bonus dalam anggaran RM200... Sapa la kan nk bagi RM200 tu saja-saja kan.....
  • Jika anda ingin bisnes, tetapi asas bisnes pun tak ada, JANGAN BIMBANG! Anda akan dibantu oleh rakan-rakan lain dalam kumpulan nanti. Saya sendiri pun awalnya ZERO mengenai bisnes, namun dengan bantuan rakan-rakan sy mampu berdikari skg. Saya juga menghadiri kelas yg dianjurkan oleh pihak Shaklee atau kumpulan-kumpulan kami ni...



Antara kelas Shaklee yang dianjurkan oleh Group iReach dan Group Supermom


 6) KENAPA ANDA PERLU MEMILIH VITAMIN SHAKLEE?

  • Anda perlu memilih vitamin Shaklee kerana telah terbukti secara klinikal. Shaklee juga telah membuat Landmark Study iaitu 1 kajian terhadap 1000 orang responden selama 20 tahun. Dan hasil kajian menunjukkan 95% kebaikan memihak kepada Shaklee. 


 ~ Cuba anda perhatikan kotak berwarna hijau, semuanya berada pada tahap yang rendah. 

~ Ini menandakan apabila mengamalkan Shaklee, risiko untuk mendapat penyakit dinyatakan sedikit rendah.

~ HDL itu tinggi je! Kata semua rendah. Opsss... Jangan marah dulu. Tahu tak apa itu HDL? HDL itu kan kolesterol sihat yang mana diperlukan oleh badan kita. Jadi, selepas mengamalkan Shaklee, HDL dalam badan pun meningkat naik. 

  • Selain daripada hasil Landmark Study di atas, anda pun pasti selalu melihat banyak testimoni penggunaan produk Shaklee yang dipaparkan sama ada dalam blog mahupun Facebook. Alhamdulillah, semuanya positif!
So, setelah anda membaca mengenai penerangan di atas, anda bolehlah membuat pilihan sekarang sama ada ingin menjadi ahli atau tidak. Buatlah pilihan terbaik!

JIKA ANDA BERMINAT MENJADI AHLI @ PENGEDAR SAH SHAKLEE, ANDA BOLEH MENGHUBUNGI SAYA UNTUK MENDAFTAR

FB Personal  : Fariza Ramli
Fan Page       : Vitamin Mama Giant
Blog              : http://vitaminmamagiant.blogspot.com 
Email             : poxtaakasia@gmail.com
No. H/P         : 013 985 3706




0 comments: