ALERGIK DAN SHAKLEE (BERDASARKAN KISAH BENAR)

9/13/2016 Unknown 0 Comments

ALERGIK VS TIM BOWDEN 
(Berdasarkan kisah benar)


Suatu masa dahulu, Tim Bowden sememangnya mempunyai masalah alergik. Akibat alergik itu, Tim Bowden terpaksa bergantung kepada ubat-ubatan (ubat makan & ubat spray ke hidung). 

Gambar Hiasan - Sumber Google
Menambahkan lagi derita alergik itu apabila dia memelihara kucing bagi melihat kesan alergiknya itu. Memang ya, dia turut alergik kepada kucing itu dan memang dia masih meneruskan pengambilan ubat-ubatan itu. 

Gambar Hiasan - Sumber Google

Sehinggalah satu masa itu, dia berhenti mengambil semua ubat-ubatan tadi kerana apabila bergantung kepada ubat-ubatan itu akan memberikan kesan yang teruk. 

Dia mencari alternatif lain untuk mengatasi masalahnya itu. Dan dia mula teringat mengenai 2 Suplemen Shaklee yang boleh membantu dia mengatasi masalah alergik ini.

2 suplemen itu ialah Alfalfa Complex dan Nutriferon.


Apabila dia konsisten mengambil 2 suplemen itu, masalah alergiknya termasuk alergik terhadap haiwan peliharaan terus menghilang. Ya, hilang! Tiada lagi alergik itu! 

Selain alergiknya hilang, badan makin bertenaga dan tidurnya semakin lena. Pernah dia terlupa mengambil Alfalfa Complex dan Nutriferon, alergiknya kembali menyerang. 

Nampak tak sekarang, kedua-dua suplemen Shaklee itu banyak membantu Tim Bowden untuk mengatasi masalah ini bukan? Tidak perlu lagi bergantung kepada ubat-ubatan sepanjang hayatnya untuk atasi masalah alergik ini. 

Tim Bowden sudah berjaya mengatasi masalah alergiknya. Anda bagaimana? Jika anda mempunyai masalah seperti Tim Bowden, saya sarankan anda mengambil kedua-dua suplemen Shaklee yang disebutkan itu. Ikhtiar! 

Berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai SET ALERGIK ini, hubungi sahaja : 

Fariza Ramli
poxtaakasia@gmail.com
COD di kawasan Pasir Gudang/Taman Scientex/Kota Masai
Penghantaran dengan Pos Laju ke seluruh negara

*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasi


0 comments: