JANGAN SALAH PILIH PRODUK KESIHATAN

9/17/2016 Unknown 0 Comments

Manusia sekarang terlalu obses untuk kelihatan sempurna seperti seorang model. Mahu kelihatan cantik, putih, gebu, kurus bak kerengga dan sentiasa anggun. Akan tetapi, yang menjadi kebimbangan sekarang ialah sikap obses ini menjadikan ada antara kita yang memilih cara yang pantas, singkat namun memudaratkan! Ya, memudaratkan, bahaya dan tak selamat! 

Lihat sahajalah paparan di dada-dada akhbar mengenai bahayanya produk-produk yang diambil oleh masyarakat akibat terlalu obses untuk kelihatan cantik. 

Tersilap ambil produk mengakibatkan kerosakan pada kulit wajah

Minum kopi yang mengandungi bahan kimia berbahaya

Antara produk yang disahkan berbahaya

Derita akibat produk tak sesuai dengan kulit
Bukannya masyarakat ini tak tahu mengenai bahaya produk-produk tersebut, tetapi disebabkan terpengaruh dengan testimoni-testimoni yang banyak disebarkan, atau mungkin pengaruh daripada rakan-rakan lain, atau mungkin akibat terpengaruh dengan harga yang murah, mereka seolah-olah lupa dengan BAHAYA itu!!!

APA YANG PERLU DILAKUKAN SEBELUM MEMBELI VITAMIN/PRODUK KESIHATAN?

Sebenarnya, sebelum kita membeli sebarang produk kesihatan, eloklah kita meneliti checklist ini. 

Teliti terlebih dahulu, dan cuba semak produk tersebut. Rajin-rajinkan diri untuk membuat sedikit "penyiasatan" terhadap produk itu. Tujuannya hanyalah untuk memastikan produk itu selamat. Lihat checklist di atas, dan cuba bandingkan dengan produk yang sudah atau akan kita beli itu. Jika ketiga-tiganya "LULUS", InsyaAllah produk tersebut selamat untuk diamalkan. DAN SHAKLEE JUGA LULUS KETIGA-TIGA DI ATAS. JADI, SAYA SARANKAN SANGAT-SANGAT ANDA UNTUK MEMILIH SHAKLEE SEBAGAI MAKANAN TAMBAHAN PILIHAN RAMAI!

LANDMARK STUDY? APA TU?

Ok, saya tahu mesti ramai tertanya-tanya apakah itu LANDMARK STUDY. Mai saya jelaskan secara ringkas ya. 

Landmark Study ini ialah satu uji kaji yang dilakukan oleh pihak ketiga yang langsung tak mempunyai kaitan dengan Shaklee. Namun perlu diingatkan yang pihak ini mempunyai kepakaran dalam bidang nutrisi. 

Nak lebih jelas mengenai LANDMARK STUDY ini, sila KLIK SINI

SHAKLEE ADA SIJIL HALAL?

Perkara ini juga sering diutarakan oleh pembeli. YA, SHAKLEE ADA SIJIL HALAL.
Sijil Halal SHAKLEE
 

JADI, ADAKAH ANDA YAKIN SEKARANG?

Macam mana sekarang? Adakah anda semakin yakin dengan Shaklee sekarang? Hebat bukan produk keluaran Shaklee ini kan. Dijamin kualitinya, dijamin kebersihannya, dijamin keselamatannya. Jangan tersalah pilih ya. Jika tersalah pilih, parah akibatnya! 

 


Berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai SHAKLEE ini, hubungi sahaja : 

Fariza Ramli
poxtaakasia@gmail.com
COD di kawasan Pasir Gudang/Taman Scientex/Kota Masai
Penghantaran dengan Pos Laju ke seluruh negara

*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat daripada pakar perubatan yang diiktiraf.

0 comments: