SET PENCUCI MUKA SHAKLEE

9/16/2016 Unknown 0 Comments

Hai gais!

Hari tu saya dah ceritakan macam mana saya jaga kulit wajah saya dari segi dalaman. Saya amalkan ESP, B Complex dan Vitamin C. Cer KLIK SINI untuk membacanya. 

BAGAIMANA PULA DARI SEGI LUARAN? 

Baiklah dari segi dalaman memang saya amalkan seperti yang dinyatakan di atas di samping vitamin-vitamin lain. 3 ini merupakan vitamin asas untuk menjaga kulit kita dari dalaman. Ok, dari segi luaran pula, saya amalkan 3 ini pula. 

1. Gentle Makeup Remover Shaklee
2. Gentle Deep Foaming Cleanser Shaklee
3. Soothing Radiance Whitening Softener Shaklee 
Saya memang amalkan set ini bagi penjagaan kulit wajah saya dari luar. Boleh dikatakan, 3-4 kali sehari saya gunakannya. Saya tak risau guna banyak kali pun sebab set ini memang bebas daripada bahan kimia terlarang. 

BAGAIMANAKAH CARA UNTUK MENCUCI MUKA?

Langkah-langkahnya :
  1. Picit sedikit Gentle Makeup Remover Shaklee dan letakkan di muka. Gosok perlahan-lahan di sekitar muka. Nanti akan keluarlah sel-sel mati dan juga kotoran yang melekat pada kulit muka. Kemudian bersihkan dengan air.
  2. Seterusnya, basahkan kulit muka dan gunakan Gentle Deep Foaming Cleanser Shaklee, untuk mencuci kulit muka. Gosok perlahan-lahan dan basuh dengan air.
  3. Akhir sekali, saya titiskan beberapa titis Soothing Radiance Whitening Softener Shaklee ke atas kapas dan sapukan rata-rata pada permukaan muka. Sapukan ke arah bawah ya supaya liang-liang yang terbuka tadi kembali tertutup.
Siap! 
 
Senang, ringkas dan berkesan.

Nak lagi best, anda semua boleh ambil 1 set penuh ya. Tapi saya memang jenis "malas" nak sapu-sapu krim bagai, jadi saya konsisten dengan 3 ini dulu. Ingat, untuk kesan yang SUPERB, kena guna 1 set tau! Hehehe...
Berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai SET PENCUCI MUKA SHAKLEE ini, hubungi sahaja : 

Fariza Ramli
poxtaakasia@gmail.com
COD di kawasan Pasir Gudang/Taman Scientex/Kota Masai
Penghantaran dengan Pos Laju ke seluruh negara

*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat daripada pakar perubatan yang diiktiraf.

#setkulit #setkulitshaklee #tsunamishaklee #tsunamiG7

0 comments: