KISAH BARBARA HADAPI KANSER DENGAN SHAKLEE

9/13/2016 Unknown 0 Comments

Barbara ialah salah seorang pesakit kanser dan disahkan mempunyai kanser payudara pada Oktober 2006. Dia telah menjalani beberapa proses kemoterapi termasuklah pembedahan membuang ketumbuhan tersebut.

Selepas kemoterapi, dia mengamalkan beberapa suplemen Shaklee, iaitu NUTRIFERON, VITALEA, OSTEMATRIX dan SUSTAINED RELEASE VITA C. 6 bulan sebelum melakukan pemeriksaan terakhir dengan doktor, dia turut mengambil VIVIX

Semasa pemeriksaan dijalankan ke atas diri Barbara, Physician yang juga merupakan Ketua Pakar Bedah bahagian Kanser Payudara di Moffit Cancer Center, Tampa, Florida, telah mendapati keputusan ujian darah Barbara sangat bagus dan memberangsangkan.

Barbara turut bertanya ada atau tidak rawatan yang boleh menyembuhkan kanser yang dihadapinya itu. Doktor memberi jawapan buat masa sekarang memang belum ada cara untuk menyembuhkannya, tetapi mereka tengah mengkaji satu bahan yang dipercayai mampu merawat kanser payudara dan dapat mengelakkan daripada berulang. Bahan ini juga boleh digunakan untuk merawat kanser prostat. 

Mereka memohon geran 1juta dolar untuk membuat kajian tersebut. Anda ingin tahu apakah BAHAN itu? Doktor tersebut menyebut RESVERATROL!!!
 
Barbara terus memberitahu doktor tersebut yang dia memang mengamalkan resveratrol (kandungan Vivix), dan doktor sangat terkejut kerana dialah orang pertama yang dilihat oleh mereka telah berjaya menunjukkan keberkesanan resveratrol dengan sangat baik. Barbara terus ditawarkan untuk sama-sama terlibat dalam kajian tersebut.

Lihat, Shaklee dari awal-awal lagi sudah mengetengahkan kelebihan resveratrol ni kepada kesihatan manusia, dan terus menghasilkan VIVIX. Jadi, kepada sesiapa yang sudah mengamalkan Vivix ini memang sangat bertuah! Sekurang-kurangnya kita sudah tahu salah satu cara untuk mencegah dan menjauhi penyakit berbahaya iaitu dengan mengamalkan Vivix. 

CEGAH SEBELUM TERKENA.
CEGAH LEBIH BAIK DARIPADA MERAWAT. 

Moga Allah memberikan kesihatan yang baik kepada kita semua.

0 comments: