Cabaran Berblog 30 Hari ~Day6~

12/18/2013 Unknown 0 Comments

Day 6!!!! Tajuk apa ya??? "A picture, scene from a movie or a joke that makes you crack up"...


Hmmmm....saya suka tgk muvi hantu! Tak kisahla sama ada muvi melayu ke, Inggeris ke, Cina ke, hantu Tamil pun saya laya. Dan pastinya scene-scene yg tunjuk muka-muka hantu tu lah yg sering menjadi igauan kpd saya, lebih-lebih bila duduk sorang-sorang.....




Ini merupakan antara scene-scene yg sering membuatkan tido saya terganggu! Malah ke bilik air pun perlu berteman pada peringkat awal selepas menonton muvi-muvi ini....Muahahaha....yg jadi mangsa kdg2 laki saya tak pun anak-anakla...nasibla korg dpt mama penakot! 


Okla, sudah jauh malam! Kasi tido dulu la....daaaaa...~~~~






Bagaimana mahu join SHAKLEE??? KLIK SINI
Jom Like Vitamin Mama Giant           KLIK SINI  

0 comments: