Cabaran Berblog 30 Hari ~Day 3~

12/11/2013 Unknown 0 Comments

Sudah masuk hari ketiga, dan cabaran diteruskan dengan tajuk, "A place or thing that you are in love with"...

Ohhh...sudah pasti saya memilih UPSI! Apa itu UPSI??? UPSI ialah Universiti Pendidikan Sultan Idris

 

Saya amat rindu tempat ini, dan bila terpandang balik gambar-gambar UPSI, memang saya ingin kembali ke zaman universiti dulu-dulu. Saya ingin memutarkan kembali masa supaya saya dapat berkenalan, dan bertemu dengan PRINCE CHARMING saya iaitu MOHD TAJUL FIKRI lebih awal. Hehehehe....gatai dok??? Layan......

Banyak tersimpan kenangan indah sepanjang berada di sini. Di sini jualah saya memulakan hidup sebagai seorang pelajar yg lebih rajin. Sebab tu la setiap semester i score u know! Muahhaha... Time di sini jugakla saya aktif berPengakap. Camping, panjat gunung, redah sungai, Jambori, Manikayu. Dan  di sini jugaklah buat pertama kalinya saya eksiden motor. Opssss....silap saya, tertido ketika bawak motor! Dasat kan....... Dan di UPSI jugalah saya tunjuk bakat sebagai Tukang Karut group Dikir Barat Pompuan. Nasib baik tak masuk AF je ni.....






Saya berkenalan dengan laki saya ni semasa semester 5 rasanya...Time tu memang teman tapi mesra je la. Dalam duk mesra tu pun, dia duk rapat dengan org lain sama. Bukan sorang dua, ramai....Ohhh...makan hati je saya time tu. Bila masuk semester 6, kami mula serius sikit, tapi still teman tapi mesra. Hohoho.... Masuk semester 7 dan 8, barulah bertukar status....muahahaha....seronok ingat balik kenangan dulu-dulu. Keje SMS je memanjang, sembang tepon jarang-jarang je sebab nak jumpa dia mai je lepak depan rumah sewa saya! Hahahaha.... Ingat balik dulu-dulu tu, nasib baik skg ni dah sah jd laki bini. Kalau tak, buang duit je duk topup (dulu takde duit nk pakai line pun) sebab nk SMS kan....hihihi...

Di UPSI jugaklah saya jumpa ramai kawan baru dan sampai skg kami memang kawan lagi! Huda, Faida, Masz, Iji, Dina, Mar, Nor, Nang, Zue, Dila >>> Gang Rumah Sewa Ketoyong! I lap u all....



Sebenarnya banyak lagi cerita yang hendak dikongsikan dengan anda semua mengenai UPSI ini. Terlalu banyak cerita indah, dan rasanya 8hari 8malam belom tentu habis. Dan sesungguhnya saya rindu akan UPSI.

0 comments: