Cabaran Berblog 30 Hari ~Day 2~

12/11/2013 Unknown 0 Comments

Cabaran hari kedua pula saya akan bercerita mengenai "Meaning behind your Blog name".

Blog, benda yang baru buat saya sebenarnya. Walaupun saya student IT di zaman U dulu-dulu, ternyata time stadi dulu saya banyak main-main! Kantoi.....muahahaha..

"VITAMIN MAMA GIANT"

Kenapa nama ini menjadi pilihan saya ya???

Vitamin = Saya penjual Shaklee!

Mama = Saya merupakan mama kpd 2 orang anak laki-laki

GIANT = Saya memang berbadan besar, dan bila besar selalu dikaitkan dengan GIANT! 


Daripada situlah saya mendapat idea, saya perlu guna nama ini! Dan saya juga ingin membuktikan Mama yg Giant ini mampu berjaya dengan Shaklee. Yeahhhhhh....

Takde la dramatik, bombastik sangat pun asal usul nama blog ni kan. Semuanya berpunca daripada keadaan sekeliling. Alang-alang orang ejek saya demok..demok...demok, baiklah saya abadikan ejekan tersebut pada nama blog saya. Cute apa kan??? Hehehehe.....Sekurang-kurangnya ejekan itu membuahkan nama blog saya ini! Tq semua yg mengejek itu, dapat juga anda pahala....hehehehe.....

Oklah, ini pun sudah terlambat saya untuk post hari kedua Cabaran Berblog 30 hari ini. Kita jumpa esok pulak ya dengan tajuk entry yg lain....Good nite!!!!

0 comments: