Set Slimming Shaklee

9/11/2014 Unknown 0 Comments

Hai, selamat bersua kembali! Hari ini saya ingin berkongsi dengan anda semua mengenai Set Slimming Shaklee. Buat pengetahun semua, Set Slimming Shaklee ini merupakan antara Set Shaklee yang menjadi pilihan ramai. Pemintaannya sentiasa tinggi dan tidak putus-putus. HOT STUFF hokeh....


Set Slimming Shaklee ini menekankan 3 konsep utama iaitu : BAKAR + BUANG (DETOX) + BINA

1. DETOX
    ******* 
Herb-Lax @ Alfalfa Complex 
Kedua-dua suplemen ini berfungsi untuk detox. Anda boleh mengambil kedua-duanya sekali atau hanya mengambil salah satu sahaja. Mengikut pengalaman saya, perbezaan amtara kedua-duanya adalah seperti berikut :

#Herb-Lax
Kesan pengambilan akan dirasai selepas mengambilnya antara 8-12jam kemudian. Proses perkumuhan berlaku dengan lancar sekali. Proses perkumuhan berlaku dengan lembut, hasilnya memang melawaskan. Membantu untuk keluarkan najis-najis atau toksin yang sudah lama tersimpan di dalam badan. Pengambilan untuk orang biasa disarankan 2-3 kali seminggu sahaja.

#Alfalfa Complex :
Pengambilan secara berterusan setiap hari antara 2-10 biji Alfalfa mampu membantu kita menghapuskan toksin daripada badan. Pengambilannya adalah setiap hari. Namun diingatkan jika mengambil Alfalfa Complex, anda disaran minum air yang banyak kerana tanpa air, Alfalfa boleh menjadikan darah kita pekat. Apabila darah menjadi pekat, masa itulah kita menjadi sakit kepala atau pening.


2. BAKAR DAN PERANGKAP LEMAK
    *******************************
Omega Guard @ Lecithin 
Kedua-dua suplemen ini bertindak untuk membakar dan seterusnya memerangkap lemak-lemak tersebut sebelum diangkut keluar oleh suplemen detox. Perbezaan antara Lecithin dan Omega Guard adalah :



3. BINA 
    *****
Cinch Shake @ ESP Kedua-dua suplemen ini merupakan sumber protein yang baik. Namun, apa pula beza antara kedua-duanya? Mesti anda tertanya-tanya, apa pula bezanya bukan.... Baiklah, ini ada sedikit penerangan ringkas mengenai perbezaan kedua-dua suplemen :


Apakah itu LEUCINE?
Leucine merupakan salah satu sumber protein yang berfungsi untuk memelihara otot. Cara leucine ini bertindak adalah dengan mengekalkan kekuatan otot selepas kita bersukan, diet atau bekerja. Dengan mengekalkan kekuatan otot, maka kadar metabolisme otot menjadi tinggi, dan ini akan membakar lemak-lemak yang berlebihan.

Oleh sebab itulah, CINCH SHAKE SHAKLEE memang dikhaskan untuk orang yang ingin berdiet. Habis tu, kenapa pula ada SID yang syorkan ESP untuk set slimming? Ok, sebenarnya bagi ibu menyusu, ibu mengandung anda lebih disarankan untuk mengambil ESP. Ini kerana kandungan kalori Cinch Shake adalah terlalu  rendah berbanding ESP. Ini mungkin mengganggu tumbesaran bayi bagi ibu mengandung. Bagi yang menyusu, selain membantu menguruskan badan, ESP juga bertindak sebagai milk booster.


BERAT SAYA NAIK DISEBABKAN MASALAH HORMON. APA YANG PATUT SAYA AMBIL???
Baiklah, jika anda mengalami masalah berkaitan hormon, anda disarankan menambah GLA COMPLEX dalam set slimming Shaklee anda. GLA Complex ini akan membantu anda untuk membetulkan keadaan hormon.  Akibat masalah hormon ini, ramai wanita yang mengalami masalah berat badan.

KADAR METABOLISME SAYA RENDAH. APA YANG PATUT SAYA AMBIL??? 
Baiklah, jika kadar metabolisme anda rendah, anda disarankan mengamalkan Cinch Tea Mix dan juga B Complex dalam pilihan set slimming Shaklee anda. Kedua-dua suplemen ini akan membantu meningkatkan kadar metabolisme badan kita. 


Jadi sekarang anda bolehlah membuat pilihan yang mana satu ingin dicuba. Jika anda inginkan kepastian, lebih baik anda menghubungi SID untuk mendapatkan penerangan lebih tepat mengenai set slimming Shaklee. Selepas mendapatkan penerangan, mungkin ia dapat membantu anda membuat pilihan set slimming Shaklee.


Berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut, boleh hubungi saya:
 
Fariza Ramli
013-9853706 / 019-9955980
poxtaakasia@gmail.com
COD di kawasan Pasir Gudang
Penghantaran dengan Pos Laju ke seluruh negara
 
*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan. 
 

0 comments: