Promosi Berganda Shaklee Untuk Semua

9/05/2014 Unknown 0 Comments

Sempena bulan September ini, pihak Shaklee telah mengadakan PROMOSI BERGANDA UNTUK SEMUA. Kenapa saya kata Promosi berganda???

Pada bulan ini Shaklee telah memilih Shaklee Collagen Powder dan Meal Shakes untuk dipromosikan. Ini biat julung kalinya pihak Shaklee mengadakan Promosi Berganda seperti ini. Amat menguntungkan! Satu masa dua barang pilihan



1) Promo Collagen Powder | Buy 6 Free 1

Promosi terbaik buat anda yang inginkan kulit yang cantik, bebas jerawat, bebas jeragat dan awet muda. Ada banyak kelebihan dan keistimewaan untuk anda yang membuat pembelian satu set promo Shaklee Collagen Powder ini.
  • Buy 6 FREE 1. Satu kotak collagen normal price RM298. Siapa nk bagi free untuk collagen sejumlah itu? Jadi jika beli 6, kita akan dapat PERCUMA sekotak. (Jimat 298)
  • Bila beli 6 FREE 1, anda juga akan dapat FREE POSTAGE. (Jimat RM10)
  • Dan yang FREE lagi adalah, pastinya anda akan dapat FREE MEMBERSHIP! (Jimat RM65 dan terus boleh dapat harga ahli)
  • Bonus sekurang-kurangnya RM110 dalam genggaman untuk bulan hadapan. Itu baru beli collagen, belum dikira lagi sekiranya ada buat tambahan pembelian untuk supplement lain seperti Vitamin E, Gla Complex, Bcomplex,  ESP atau lain-lain lagi. (untung RM110)
  • Duit dapat, bonus dapat, cantik dapat. Peluang jana income hingga 4 angka juga tidak mustahil.
 
 
2) Promo Meal Shakes
Dah kata tadi ada promosi berganda bukan, jadi produk promosi yang ke-2 ialah Meal Shakes. Tapi yang bestnya, anda tak perlu beli sampai 6 untuk dapatkan satu percuma, cuma beli 3 canister sahaja dan anda layak dapat 1 canister secara PERCUMA! Jimat RM113.75

Jangan lepaskan peluang ini bagi mendapatkan suplemen Shaklee semasa promosi berganda seperti ini. Harga yang amat menguntungkan dan pastinya menjimatkan. 


Berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut, boleh hubungi saya:
Fariza Ramli
013-9853706 / 019-9955980
poxtaakasia@gmail.com
COD di kawasan Pasir Gudang
Penghantaran dengan Pos Laju ke seluruh negara
*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan. 

0 comments: