ATASI MASALAH KULIT KUSAM DENGAN PANTAS

1/01/2017 Unknown 0 Comments

“Eh, kenapa kulit awak nampak kusam saja?”

Wah, kalau saya dapat soalan seperti ini, tersentap juga hti kecil ni haa… Soalan simple, tapi makan dalam! Lagi-lagi jika soalan ini ditujukan kepada kaum wanita khususnya. Sebabnya wanita memang pantang kalau disoal mengenai perubahan kulit wajah mereka ini. Betul tak?
Pelbagai jenis petua sama ada moden mahupun tradisional yang disarankan untuk mengelakkan kulit wajah menjadi kusam. Ada antara kita yang kusam berjerawat, kusam kering, kusam berminyak dan banyak lagilah. 

Ok, selain daripada mengamalkan pelbagai jenis petua yang disarankan itu, apa kata kita cuba atasi masalah kulit kusam ini mengamalkan Shaklee. Kali ini jom kita cuba atasi masalah kulit kusam ini dengan Shaklee Collagen Powder pula. 

Lambakan pelbagai jenis kolagen di pasaran kini menunjukkan kolagen menjadi pilihan ramai untuk diamalkan. Tapi kita semua perlu ingat, tak semua kolagen yang ada di pasaran itu betul-betul selamat dan berkesan. Jadi, silalah berhati-hati ya dalam memilih kolagen yang terbaik. 

SAYA SARANKAN ANDA MEMILIH SHAKLEE COLLAGEN POWDER!


Kenapakah Shaklee Collagen Powder ini sangat istimewa ya? Lihat ini : 

  • SCP merupakan supplemen kolagen hebat yang mengandungi 4000mg proprietatri RSS iaitu Red Snapper Scale Collagen, kolagen yang sangat berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah.

  • SCP bermolekul sangat ringan iaitu kira-kira 1,000 Dalton. Ini membuatkan SCP dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu peningkatan kepada sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan lebih berkesan

  • SCP mudah larut dalam tubuh badan kita dan sangat mudah untuk dihidangkan dengan campuran makanan ataupun minuman kegemaran.

  • SCP mengandungi tujuh bahan utamanya termasuk ektrak biji benih Camellia Japonica, ektrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstak kerang-kerangan. Lactobacillus acidophilus, Vitamin C dan Vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.  
 

Kebaikan Collagen Powder Shaklee
 
➤ Anti Penuaan
Liang pori semakin mengecil dan berkurangan. Garis-garis halus juga dapat dikurangkan

➤ Menghidratkan
Kulit semakin menjadi lembap dan halus, kulit tidak menggelupas dan kering lagi
 
➤ Kulit lebih Anjal dan Tegang
Kulit akan semakin tegang, kenyal dan lembut

Licin
Kulit menjadi licin dan berseri berbeza dengan masa sebelum mengambil SCP, kulit kusam dan tidak sihat

➤ Menyuburkan
Selain kulit wajah, kuku dan rambut akan kelihatan bersinar dan berkilat, kuat dan tidak mudah pecah

➤ Mencerahkan
Mencantikkan kulit dan menghilangkan pigmentasi, jeragat dan jerawat. Lingkaran gelap pada bahagian bawah mata juga akan berkurangan

Wah! Banyak bukan kesan yang best SCP ini. Dan paling best, kesan ini dapat dilihat dalam tempoh masa yang sekejap sahaja. Kenapa? Ingat tak tadi ada saya beritahu SCP ini sangat ringan dan ini menyebabkan SCP senang diserap ke dalam tubuh kita dan seterusnya bertindak balas. Maka kesannya akan dapat dilihat dalam masa yang singkat.

Jom kita lihat beberapa testimoni beberapa pengguna yang menggunakan Shaklee Collagen Powder ini :






Best bukan tengok kesan positif yang berlaku ini. Anda nak cuba rasai kehebatan Shaklee Collagen Powder ini juga? Meh kontek saya. Try dulu, baru tahu! Saya sendiri mengambilnya untuk atasi masalah kulit wajah saya. Alhamdulillah, kulit saya semakin bersih dan cerah. 

Swafoto hari pertama persekolahan 2017 (1 Januari 2017)


Berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai SHAKLEE COLLAGEN POWDER ini, hubungi sahaja : 

Fariza Ramli
poxtaakasia@gmail.com
COD di kawasan Pasir Gudang/Taman Scientex/Kota Masai
Penghantaran dengan Pos Laju ke seluruh negara

*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat daripada pakar perubatan yang diiktiraf.

0 comments: