Jadual Gaji Kakitangan Awam 2015

12/02/2014 Unknown 0 Comments

Jadual gaji kakitangan awam bagi tahun 2015 sudah pun dikeluarkan dan diedar untuk pengetahuan umum. Dengan adanya jadual gaji ini, maka bolehlah kita semua merancang perbelanjaan dan kewangan bagi 2015.

Ingat, 2015 dengar ceritanya tahun kenaikan semua harga barang. Ini memang meresahkan hati semua orang termasuklah saya sendiri. Jadi perancangan kewangan rapi harus disusun dan diatur sebaik mungkin.



Berikut merupakan tarikh pembayaran gaji bagi kakitangan awam pada tahun 2015 menurut Jabatan Akautan Negara Malaysia (ANM) : 



 Anda bolehlah membuat semakan gaji secara online (e-Penyata Gaji) .

Anda bolehlah membandingkan jadual gaji ini dengan kalendar cuti umum dan cuti sekolah bagi merancang percutian. Untuk 2015, akan ada 4 kali pembayaran gaji yang dilakukan awal daripada biasa. Jadi, perancangan rapi amat diperlukan bagi mengelakkan kita terpaksa korek tabung menunggu gaji seterusnya. Hehehe....

Anda rasa gaji anda belum mencukupi? Atau anda ingin menambahkan lagi pendapatan anda? Jika YA, anda boleh menghubungi saya dan sama-sama menjana pendapatan dengan Shaklee. 

Ingin dapatkan maklumat mengenai CARA MENJADI AHLI SHAKLEE, klik SINI .


Berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Shaklee, hubungi sahaja :
Fariza Ramli
poxtaakasia@gmail.com
COD di kawasan Pasir Gudang
Penghantaran dengan Pos Laju ke seluruh negara.





0 comments: