Atasi SUNBURN Dengan VIVIX

7/03/2015 Unknown 0 Comments

Hai semua! Mula-mula nak tanya, sapa selalu menghadapi masalah sunburn? Anda, anda, anda dan anda? Ok, saya baru sahaja mengalami fasa TERBAKAR itu pada bulan April yang lepas. Seperti mana yang anda semua tahu, saya seorang CIKGU. Jadi, bila nama cikgu memang kena aktif beraktiviti. Join sukan sekolah, pertandingan bola jaring, pertandingan bola tampar, pertandingan kawad kaki dan macam-macam lagi yang memaksa saya bekerja di bawah terik mentari. Hasilnya, kulit wajah saya rentung, hitam dan hangus! 

Anda lihat sendiri kulit wajah saya yang memang berbeza warna kulitnya hingga menghasilkan 2 tone warna berlainan pada muka. Hihihi...

Gerun? Ya, pastinya saya gerun! Kecantikan dan wanita berpisah tiada... Setiap kali bertemu kawan-kawan, pasti mereka terkejut. Students saya pun sama, menyoal saya dengan pelbagai soalan dan sebenarnya mereka ingin tahu KENAPA SAYA HITAM? Hahahaha....

Bermula pada bulan Mac hingga awal Mei saya terpaksa berpanas terik di bawah sinaran matahari kerana terlibat dengan aktiviti sekolah. Dan, pada akhir Mei saya kena kembali ke kulit asal kerana ingin kelihatan cantik dan gojes pada hari pernikahan adik lelaki saya! OMG!!! Saya hanya ada masa yang singkat untuk kembali pulih! 

APA YANG SAYA LAKUKAN UNTUK MENGATASI MASALAH INI?

Saya bernekad ketika itu untuk konsisten mengambil suplemen untuk mendapatkan warna kulit asal. Jadi saya telan VIVIX pada setiap hari. Sesudu sehari di samping pengambilan vitamin C Sustained Release, GLA Complex dan B Complex. Dan pada pendapat saya, VIVIX telah membantu saya mendapatkan kulit asal dengan lebih cepat kerana ramuan hebat VIVIX membaiki kulit wajah hingga ke sel. 

Apa kelebihan VIVIX?

Ramuan VIVIX ini boleh menolong MELAMBATKAN PENUAAN PADA TAHAP SELLULAR. 
Apabila kulit kita dirawat dari dalam lagi, ini membolehkan masalah saya dapat diselesaikan dengan segera ditambah lagi Vivix kaya dengan antioksidan. VIVIX memberi impak positif kerana mampu :


Setiap hari saya akan membancuh sesudu VIVIX bersama air ribena atau Sunquick sejuk dan minum. Sedap dan menyelerakan! Saya juga konsisten dengan Vitamin C Sustained Release menjadikan kulit menjadi cerah, melambatkan penuaan serta menyekat pembentukan pigmen. GLA Complex membantu saya mengawal jumlah minyak pada kulit wajah dan B Complex yang memberikan saya tenaga serta melawan tekanan.Hasilnya???


 
Yessssss!!!! Saya berjaya mendapatkan kembali warna kulit asal saya. Hehehe.. Ini adalah gambar yang diambil pada malam akad nikah adik lelaki saya iaitu pada 29 Mei 2015. Dalam masa 3 minggu saya berusaha keras, dan hasilnya lumayan!!! ALHAMDULILLAH. 















Dan hingga sekarang saya mengamalkan VIVIX ini. Mahal? Harga mahal pun masih menjadi buruan ramai kerana kesannya amat mengujakan bukan? Oh, selain membantu saya mengatasi masalah kulit, VIVIX juga mampu memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sendi, perlindungan antioksidan dan memberikan tenaga pada tahap selullar.

Jangan berlengah lagi untuk dapatkan VIVIX ini. Sempena Julai ini, Shaklee mengadakan promosi besar-besaran VIVIX si tonik ajaib ini.
 
Anda boleh dapatkannya dengan harga yang lebih murah dan jimat.
  • Buy 6 get 1 Free 
  • Buy 2 get 5% Discount
Sekiranya anda berminat bagi mendapatkan produk Shaklee yang bermutu tinggi ini, anda boleh menghubungi saya seperti maklumat berikut :

Fariza Ramli
poxtaakasia@gmail.com
COD di kawasan Pasir Gudang, Johor
Penghantaran dengan Pos Laju ke seluruh negara.
 
*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan. 
 
 

0 comments: