Cara Pengambilan Set Mighty 3Gem

7/05/2014 Unknown 0 Comments

Hai semua! Waktu sahur baru sahaja berlalu, dan pastinya ramai antara kita telah mengambil Set Mighty 3Gem ketika sahur tadi bukan. Namun begitu, masih ada rakan-rakan kita yang tertanya-tanya bagaimana cara pengambilan Set Mighty 3Gem ini?

Ok, buat yang baru pertama kali mendengar "Set Mighty 3Gem" ini, set ini adalah gabungan antara ESP, Meal Shakes dan Performance Drinks.


Setiap satu suplemen ini memainkan peranan masing-masing. Peranan ini ada saya bincangkan dalam entri sebelum ini, rujuk sini.

Baiklah, ini antara cadangan pengambilan Set Mighty 3Gem bagi pengambilan ketika puasa :

SAHUR
---------
Secawan ESP & Meal Shakes (Campurkan kedua-duanya, dan goncang)
Secawan Performance Drinks

ATAU

Secawan ESP, Meal Shakes & Performance Drinks (Campur ketiga-tiganya sekali, dan goncang)

Ambil bersama 2-3 biji kurma bagi menambahkan lagi tenaga.

*Ambil suplemen sekali pun tidak bermakna kita tidak perlu ambil makanan sunnah kan....

BERBUKA
------------

Bagi orang yang ingin berdiet :

Secawan ESP & Meal Shakes (Campurkan kedua-duanya, dan goncang)
Secawan Performance Drinks

ATAU

Secawan ESP, Meal Shakes & Performance Drinks (Campur ketiga-tiganya sekali, dan goncang)

Ambil bersama 2-3 biji kurma

Ini akan membuatkan kita berasa kenyang dan akan membantu kita menghadkan memakan makanan lain.

Bagi orang yang tidak berdiet :

Secawan Performance Drinks 

Ambil bersama 2-3 biji kurma

▪️ Sebelum tidur :

Secawan ESP & Meal Shakes (Campur kedua-duanya dan goncang)

Ok, ini antara cara pengambilan Set Mighty 3Gem bagi bulan puasa ini. Bagi saya, set ini banyak membantu saya sepanjang puasa ini. Cara pengambilan boleh divariasikan lagi mengikut keperluan dan kreativiti masing-masing. 

Ok, sebelum saya stop saya nak tunjuk dulu bagaimana keadaan Set Mighty 3Gem yang saya ambil :


Yang di sebelah kiri ialah campuran ESP & Meal Shakes. Yang di sebelah kanan ialah bancuhan Performance Drinks.

Baiklah semua, selamat mencuba! Jika mempunyai masalah, sila hubungi pengedar Shaklee anda atau hubungi saya :

FARIZA RAMLI
poxtaakasia@gmail.com
FB : Fariza Ramli @ Fanpage : Vitamin Mama Giant

0 comments: