Beli ESP dapat KEAHLIAN PERCUMA

3/07/2014 Unknown 0 Comments


Mac 2014, dan Shaklee telah membuat promosi BELI 6 ESP, FREE 1 ESP....

Sebenarnya, hampir 2tahun Shaklee tidak membuat promosi ESP ini. Last promosi Buy6, Free1 ESP ini adalah pada Disember 2012.

Untungnya anda jika mengambil peluang ini untuk membeli ESP dengan harga promosi. DAN....... dengan pembeliaan ESP juga, anda boleh mendapatkan KEAHLIAN PERCUMA!!!!!!

BUY 6, FREE 1
BELI 6, PERCUMA 1

Anda LAYAK mendapat :

# KEAHLIAN PERCUMA
# BONUS/CASH REBATE pada 14 April nanti
# KONSULTASI PERCUMA daripada kumpulan kami

"Tapi, saya taknak 6 ESP, saya nak 2 sahaja....Jadi bagaimana saya nak dapatkan KEAHLIAN PERCUMA tu???"

Jika begini, anda boleh mengumpul order daripada rakan-rakan, rakan sekerja, sedara-mara, anak beranak, jiran-jiran....cukup sahaja 6, anda beritahu saya dan proses seterusnya akan dilakukan untuk mendaftar anda dengan KEAHLIAN PERCUMA.

Anda ingin mendapatkan hanya 1, 2, 3... ESP, anda juga boleh mendapatkannya dengan harga promosi. Hubungi saya untuk mendapatkan ESP anda hari ini!

Fariza Ramli
01398539706
poxtaakasia@gmail.com

INGIN JADI AHLI SHAKLEE??? KLIK SINI

0 comments: